Wersja do druku Biuletyn Informacji Publicznej EN

Działania samorządu powiatowego w 2016 roku
Co jeść, aby Twoje serce było zdrowe

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
budynek Sienkiewicza 16 A

Dariusz Rogalski
tel. 44 732 78 57, pokój 19
e-mail: d.rogalski@powiat-piotrkowski.pl

Godziny przyjęć
Poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530
Wtorek: 900 - 1700

Do zadań rzecznika konsumentów w szczególności należy:

  1. zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej, w zakresie ochrony interesów konsumentów
  2. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony interesów konsumentów
  3. Współdziałanie z organizacjami rządowymi oraz innymi podmiotami, realizującymi statutowe zadania, związane z ochroną praw konsumenta.


Pobierz plik DOC Druk reklamacyjny dla umów zawartych do 24 grudnia 2014 r.
Pobierz plik DOC Druk reklamacyjny dla umów zawartych od 25 grudnia 2014 r.

Wnioski składane elektronicznie do Powiatowego Rzecznika Konsumentów
wraz z załącznikami należy kierować przez ePUAP.

Akcja "Nie bądź jeleń, weź paragon"

http://www.zyciewkredycie.pl/

UKE ostrzega - Jak rozpoznać kosztownego SMS-a     Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora?

Prawa konsumenta

Przejdź do karty usług Powiatowego Rzecznika Konsumentów

Przejdź do wzoru druku Powiatowego Rzecznika Konsumentów



Projekt i wykonanie: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zezwolenia - zabronione.